20 במרץ 2012

מתקפת המשובטים הירוקים

 היום הגיע לשיאו אחד המהלכים במתקפת האירגונים הירוקים ברשות "גרינפיס" בצעדה של כמה עשרות תומכים אל הכנסת ונאומים דמגוגיים נגד פיתוח משאבי האנרגיה שהתגלו בשכבות הפצלים של חבל עדולם.

מצורף לעיונכם המאמר שהועלה לראשונה באתר "אנכי":

מתקפת המשובטים הירוקים
 מאת בועז ארד | 17 במרץ 2012
הקמפיינים החברתיים הירוקים לובשים אופי אנטי-ישראלי ואנטי-הומני, אם לא נתעורר לעמוד נגדם בהקדם נשלם ביוקר על אובדן שגשוג כלכלי ופיתוח. בשנת 1987 כתב עזריה אלון, חתן פרס ישראל לשנת 2012: " השאלה היא מה יכוון אותנו ואת מעשינו, 'רוח האדמה' ערטילאית או 'רוח אדם' רציונאלית." לצערנו כיום הולכת ומשתלטת רוח אנטי-רציונלית המשובטת באמצעות מאות אירגונים וגופים וזוכה לתמיכה ממובילי המדיניות הציבורית בישראל.
ישראל נמצאת תחת התקפה מתמשכת ורבת זרועות המגיעה ממאות אירגונים חוץ-ממשלתיים הנאבקים בשם "צדק כלשהו." המאבק ניטש נגד עקרונות מדינת הלאום היהודית,  נגד ההכרה בזכויות החיים והרכוש של אזרחי ישראל (בשם "צדק חלוקתי"), נגד יזמות ופיתוח עיסקי (בשם "צדק  חברתי"), נגד פיתוח תעשייתי ואנרגטי (בשם "צדק סביבתי"), ובעצם אין שום יוזמה המאפשרת לאזרחי ישראל ביטחון ושגשוג שאינה נמצאת תחת התקפה.
ערכו תרגיל מחשבתי קטן וציינו לעצמכם פרוייקט בעל חשיבות קיומית, לאומית ו/או אסטרטגית במדינת ישראל (כדוגמאת כביש 6, מסילה לירושלים, קידוחי נפט וגז, הקלה בהליכי ואישורי בנייה, פיתוח הזרוע הגרעינית של ישראל, בית הסוהר הפרטי, הקמת תחנות חשמל פחמיות חדישות, הקמת מאגר להובלת גז ועוד...) ותגלו את המכנה המשותף של האופוזיציה לפרוייקט - בכל תחום נאספים המקופחים והנדכאים האמיתיים המעטים מאד (שכן רוב האוכלוסיה מרוויחה מהפיתוח) אל המקופחים המדומים ששוכנעו על ידי האירגונים השונים שהם כאלו, למחאות, הפגנות, עצומות והטרדות ציבוריות ומשפטיות.
בחלק מן המקרים מתעכבים הפרוייקטים לשנים רבות ועליהם מועמסות עלויות המימון של המאבקים המשפטיים, העיכובים והריביות, אך במקרה הטוב, בסופו של דבר ולאחר עיכוב של שנים הם יוצאים לפועל לאחר שעלות השירות או המוצר הרקיעו שחקים... במקרים אחרים הפרויקטים מבוטלים וגורמים לעלויות כבדות של פיצויים וקנסות המושתות על משלם המיסים. כך למשל במקרה של בית הסוהר הפרטי, שביטולו תורם לסבל ולצפיפות בבתי הסוהר ולמצב בו אסירים מורשעים משוחררים לחופשי מפאת חוסר מקום להחזיקם תוך עירעור המסד השיפוטי ומערכת החוק של מדינת ישראל.
הבעיה המרכזית של מסעות הצלב הללו, אינה בשל האקטיביזם האזרחי המבורך כשלעצמו, אלא בשל כך שרובם מונעים על ידי אידיאולוגיות אנטי-רציונליות ואנטי-הומניות שאינן מכירות בזכויות האדם הטבעיות לחיים ולרכוש ומבקשות להכפיף את הפרט למרות קולקטיביזם של המדינה, החברה או במקרה של "גרינפיס", לאידיאל מדומיין של הסביבה.
מסע הצלב המתוכנן הקרוב מאורגן על ידי אירגון "גרינפיס" במטרה למנוע הפקת נפט וגז משכבות פצלים בחבל עדולם. הארגון חרת על דגלו מלחמה נגד העצמאות והקדמה האנרגטית של מדינת ישראל בהקשר המקומי ומלחמה בקדמה התעשייתית ברמה העולמית. בנוסף לנזקים הנגרמים למשק האנרגיה על ידי הניהול הכושל והמעורבות של המדינה בהגבלת השוק יכולים "גרינפיס" ומשתף הפעולה שלהם (השתול בתפקיד השר להגנת הסביבה),  לזקוף "לזכותם" את מחירי החשמל המאמירים ואת הצורך בשריפת דלקים מזהמים ומסע רכישות בזבזני של גנרטורים בעולם על מנת למנוע מאיתנו את הנזקים של שיתוק כלכלי ואסונות שיגרמו כשנשב בחושך תחת משטר של הפסקות חשמל.
המשך קריאה...
 

אין תגובות: